2014. július 2., szerda

Kritika (4)

Kinézet :
 
Egyszerűen imádom! Komolyan, beleszerettem az egész designba.  Az ég világon semmibe nem tudok belekötni, tökéletes. A kis üzenet pedig mosolyt csalt az arcomra, bár átállíthatnád, hogy csak egyszer ugorjon ki, a negyediknél már kissé bosszantott. A szereplőkröl a képek nagyon tetszenek, illik a bloghoz. Tetszik, hogy a versenyeket polgárháborúnak, a megtekintéseket vándorló lelkeknek, a dijakat oscar díjnak irtad.
 
10/10
 
Helyesírás :
 
Különösebb hibákat nem találtam, néha nem raktál vesszőt olyan helyekre, ahova kéne, de más egyebet nem láttam.
 
10/9,5
 
Történet :
 
Már amikor rá mentem az oldaladra, tudtam, hogy ez a történet tetszeni fog, legalábbis reméltem. Mielőtt elkezdtem volna olvasni, megnéztem az előzetest. Fantasztikus. Abszolút felkeltette az érdeklődésemet, nagyon igényes lett. Aztán belekezdtem a prológusba. Elállt a szavam! Bármennyire számítottam jó történetre, ez minden elképzelésemet felülmúlta. Nem találkoztam még ilyen, vagy ehhez hasonló bloggal.
Régóta nem hoztál részt, remélem hamarosan fogsz!

10/10

összesen: 30/29,5

Feliratkoztam-e? Igen/Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése