2014. július 1., kedd

Kritika (3)

Kinézet :
 
Kérlek ne haragudj, de ez borzalmas. A fejléc is és a háttér is szörnyű, együtt meg pláne. Modulok egyáltalán nincsenek. Ne használj ennyi betűszínt a bejegyzésekben! Nem tudok mást mondani, rá fér egy egész design átalakítás.
 
10/0
 
Helyesírás :
 
A kötőjelek és a vesszők után mindig üss egy szóközt!
Mutatom :
Te írtad :
-AAPUUUUUU! -három perc múlva megjelent az említett személy abban a helyiségben,ahol én is voltam.-Jó reggelt! -nevettem.
-Nem ilyen keltésre gondoltam, de a bosszú édes. -nyomott egy puszit a homlokomra.
-Leviszed a bőröndöm?
Helyesen :
- APU! - három perc múlva megjelent az említett személy abban a helyiségben, ahol én is voltam. - Jó reggelt! -nevettem.
-Nem ilyen keltésre gondoltam, de a bosszú édes. - nyomott egy puszit a homlokomra.
- Leviszed a bőröndöm?
Amit még mindenképpen kerülj el, az a szavak elnyújtása és a mondatvégi írásjelek halmozása. Egyiket sem szabad, semmilyen mennyiségben.
 
10/5
 
Történet :
 
Még a bemutatkozást sem bírtam végig olvasni. Amikor megláttam a mosolygós arcokat a szövegben, a hajam kezdtem el tépni.. NEM SZABAD HANGULAT JELEKET HASZNÁLNI!
Sablon az egész, semmi élvezhető, olvasható nincs benne.
Ne rakj ennyi képet egy bejegyzésbe, hagyd a dolgokat az olvasó fantáziájára.  De ha illesztesz is, akkor is csak a szöveg elejére, vagy a végére , esetleg használj linket.
 
10/1
 
Összesen : 30/6
 
Feliratkoztam-e? Igen/Nem
 
 
Kérlek ne vedd sértésnek, építő kritikának szántam! xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése