2015. április 22., szerda

Kritika (5)

 

Our Fantasy world


Kinézet: 

Hogy őszinte legyek, egyáltalán nem tetszik. A fejléc nagyon üres, semmilyen, a háttér viszont túl sok, nagyon rossz, cseréld le mihamarabb. A modulok illetve linkek színe sem tetszik, az egész egy nagy kavalkád. A modulok mennyisége rendben van. Javasolnék egy teljes design átalakítást, vagy legalábbis a fejlécet és a hátteret cseréld le nagyon gyorsan.

10˛/5

Helyesírás: 

Nem tudok mibe belekötni, szinte egyáltalán nem találkoztam helyesírási hibával,nincsenek kiábrándító hangulatjelek, ügyes.

10/10


Történet:

Sok mindennel találkozhatunk a blogodon, kicsit kusza is nekem. Először elolvastam a Skarlátszemű lánynak a prológusát és első fejezetét. A főszereplő lány karaktere egyáltalán nem nőtt a szívemhez, bár annyiból, amennyit én elolvastam a történetből, nem lehet túl sokat leszűrni.
A fogalmazásod abszolút megnyerő, de, hogy őszinte legyek, engem egyáltalán nem ragadnak magukkal a fantasy történetek, ezért nem is olvastam tovább, ne haragudj.

Miután elolvastam azt a kis részt a skarlátszemű lányból, áttértem a novelláidra. Elolvastam egyet ( Apu!) , jaj hát az nagyon tetszett, nem is tudom nagyon kritizálni, még akkor sem, ha nem az én világom .

10/7


Összesen: 30/22


 Bár nem valószínű, hogy újra visszatérek a blogodra, mert nem az én stílusom a fantasy világ, de nagyon tetszik a fogalmazásod, ügyes író vagy, így tovább, egy bizonyos réteget biztosan teljesen elvarázsol az írásod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése