2015. április 23., csütörtök

Kritika (6)

Értem. Érted. Értünk.

(előre szólok, kicsit durva voltam)

Kinézet:

A fejléc szörnyű, a háttér szörnyű, együtt meg pláne, felidegesít. Minek a fejlécre a blog linkje? Vagy az az emoji? A fejléc formátuma sem tetszik. Cseréld le, nagyon gyorsan! 
A betűtípus fertelmes, állítsd át valami sokkal egyszerűbbre, az, ami most van, elviselhetetlen.
Szinte semmilyen modult nem találok az oldaladon. Adj hozzá oldalakat, gondolok itt a fejezetekre, szereplőkre stb. Az egész design úgy ahogy van, kuka.

10/2


Helyesírás:

Mond csak, te jársz nyelvtan órára? Olvasol könyveket? A helyesírásod nem azt sugallja.
Életemben nem találkoztam még olyan bloggal, ahol ennyi helyesírási hiba lenne.
Lássuk csak.
Úgy tűnik, nagyon rosszban vagy az ékezetekkel, egyáltalán nem tudod őket a helyén kezelni.
A reggeliztem rövid i. 
Válaszolt rövid o.
Indultam rövid ú.
Őt hosszú ő.
Táncolva rövid o.
Soroljam még? Teljesen felesleges, nagyjából tízezer ilyen hibát ejtettél CSAK EGY FEJEZETBEN.
Szörnyű és visszataszító.
Volt benne egy szó, amin egy órán keresztül nevettem. Mi a rosseb az a "kijösztöke"? Te jó ég.
A szervusz az nem szerbusz.
Van még két nagyon súlyos hiba a helyesírásodban.
Mutatom:
Ahogy te írtad:
- Az új legjobb bartátnőm  :) -.
- Oké , akkor a sétáig mit fogsz csináni?-.
- Fenn leszek a szobámba , TV-t nézek , notebookozok , mért kell segíteni valamiben ? - nyújtózkodtam.
- Ja nem , csak kérdeztem -.
- Oké. -.
Helyesen: 
- Az új legjobb barátnőm
- Oké , akkor a sétáig mit fogsz csinálni?
 - Fenn leszek a szobámban, tv-t nézek, notebookozok, mért, kell segíteni valamiben ? - nyújtózkodtam.
- Ja nem , csak kérdeztem 
 - Oké

Először is, gondolat jel után nem teszünk pontot. Párbeszédnél alapból nem, nem hogy gondolat jel után.
Másodszor, vessző előtt nem ütünk szóközt, csak utána, ráadásul egy csomó olyan helyre nem teszel vesszőt, ahova kéne.
 Na és a végére hagytam a legjobbat.
 KÖNYÖRGÖM, NAGYON SZÉPEN KÉRLEK, NE HASZNÁLJ HANGULATJELEKET, MERT ELHÁNYOM MAGAM, HOGY VOLTÁL KÉPES ILYEN SZÖRNYŰSÉGRE?
Szerintem hagyjuk a helyesírást, mert megfájdul a fejem, összességében egy kalap szar. Ajánlom, hogy olvass könyveket, vagy a helyesírási szabályokat rágd át és figyelj nyelvtan órán.

 10/0

Történet:

Ahogy elolvastam a bevezetőt, egyből az ugrott be, hogy biztosan egy osztályba fog kerülni a srácokkal, két perc múlva lesz egy legjobb barátja és másnap már dúlni fog a "láv".
 Eltaláltam vagy eltaláltam? Hát persze. Ilyen design után nem is vártam érdekes történetet, már ne is haragudj.
Nem is tudok mit írni, szedd le, úgy ahogy van, egyrészt mert sablon, másrészt, mert a sablonok közül is a legszarabb, legélvezhetetlenebb.
Soha ne rakj bele chat beszélgetéseket, mert én személy szerint agyvérzést kapok tőle.
Nincs semmi esemény, az egész párbeszédekből áll, az első részben elcsattan az első csók, élvezhetetlen az egész, egyáltalán nincs benne izgalom, ami felcsigázná az olvasót, ami arra késztetné, hogy tovább olvassa.

10/0


Összesen: 30/2

Lehet, hogy túl kritikusan álltam hozzá, nem az volt a célom, hogy megbántsalak, csupán az őszinte véleményemet írtam le, ha esetleg magadra vetted, ne haragudj, de amikor elküldted a blogod, ezt bevállaltad.

Ajánlom, hogy egyenlőre ne nagyon publikálj írásokat, majd, amikor már kicsit olvasottabb, érettebb leszel, kezdj neki újra. Persze, ha élvezed, csináld csak, pár embernek biztosan tetszik, amit írsz, nekem például, az első blogok, amiket olvastam, ilyenek voltak, szégyellem vagy sem, szerettem olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése