2014. június 30., hétfő

Kritika (2)

Kinézet :
 
Érdekes. A fejléc tetszik is, meg nem is. Nem tudom eldönteni mi, de valami zavarja a szemem. Nagyon belekötni nem tudok, elfogadható. Azonban a háttér nem tetszik. Nem igazán passzol a fejléchez. Ami még zavar, hogy nem találaltam olyan modult, aminek segítségével feltudnék iratkozni a blogodra. Nagyjából jól néz ki, de én tudnék mit csiszolni rajta.
 
10/7
 
Helyesírás:
 
Igazából csak néhány gépelési hibát találtam, amiket, ha többször átolvasod a részeket, figyelmesen, ellenőrző segítségével, kiküszöbölhetsz. Hanyagold a mondatvégi írásjelek halmozását, engem ez rettenetesen zavar egy történetben.
 
10/8
 
Történet :
 
Bár a fogalmazásodon, úgy gondolom, még van mit javítani, egész olvasható történet. Ilyen bloggal még nem találkoztam, ez egy nagy piros pont. Viszont, nem érzem azt, hogy kíváncsi lennék a folytatásra, egy kis izgalmat belecsempészhetnél a fogalmazásmódodba. A részek hosszúsága viszont tökéletes.
 
10/8
 
Összesen: 30/23
 
Feliratkoztam-e? Igen/Nem

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése